Результати бенчмарк-аналізу були надзвичайно важливі і на рівні польових компаній, і на глобальному рівні холдингу. Бенчмаркінг — ефективний спосіб обміну досвідом серед українських виробників зернових культур, що сприяє ефективності усього сектору.
За статистикою ФАО 30% всіх вироблених продуктів харчування втрачається. І йдеться не тільки про утилізацію харчових відходів. Близько 25% втрат відбувається на етапі виробництва і логістики. Бенчмаркінг дозволяє виявити ці втрати і боротися з неефективністю, щорічно покращуючи результат.
Недавнє дослідження, проведене Квебекською компанією з агро менеджменту VIA, показало, що операційний прибуток агрокомпаній, які кілька років брали участь в бенчмарк-аналізі, на 43% вище, ніж у інших; вартість їх активів більша, а рентабельність зросла на 2,2% за час дослідження.
Дослідження проводиться в динаміці з 2018 року по 7 культурах в 9 макрорегіонах по 4 напрямках
Оцінка праці польових сил компанії, ефективності продажів, можливості скорочення витрат і оптимізації:
Поглиблена діагностика чисельності, навантаження, демографії та компенсації різних категорій персоналу:
Оцінка обладнання компанії, витрат на ремонт, вікової структури парку та інвестиційної стратегії по різних категоріях техніки:
Оцінка ступеня інтеграції інноваційних рішень компанії у стрімко мінливому середовищі:
Захід
Центр
Північний Схід
Центральний Захід
Південь
Схід
Північний Захід
Центральний Схід
Провідні компанії використовують результати порівняльного аналізу Agrohub як каталізатор змін.
Ми допомагаємо встановити індивідуальні цілі та оптимізувати стратегію. Наші рекомендації, що базуються на перевірених практиках, пришвидшують зміни та знижують ризики.
Ваше повідомлення було відправлене.
Ми відповімо на лист якомога швидше :)