img

Агробенчмаркінг

За статистикою ФАО 30% всіх вироблених продуктів харчування втрачається. І йдеться не тільки про утилізацію харчових відходів. Близько 25% втрат відбувається на етапі виробництва і логістики. Бенчмаркінг дозволяє виявити ці втрати і боротися з неефективністю, щорічно покращуючи результат.

/ 01
Про
пiдхiд
Порівняйте свої бізнес показники з 150 польовими компаніями площею від 900 до 70000 га і отримаєте рекомендації, засновані на кращих практиках, щоб максимізувати свої результати.

Недавнє дослідження, проведене Квебекською компанією з агро менеджменту VIA, показало, що операційний прибуток агрокомпаній, які кілька років брали участь в бенчмарк-аналізі, на 43% вище, ніж у інших; вартість їх активів більша, а рентабельність зросла на 2,2% за час дослідження.

/ 02
Агрохаб допомагає фермерам
збільшити прибуток
Порівняльне дослідження Agrohub дає глибокий аналіз, що базується на фактах та практичному досвіді, для поліпшення продуктивності. Щорічний бенчмаркінг — це додатковий інструмент управління, що дозволяє об'єктивно оцінити вашу ефективність в порівнянні з колегами та визначити можливості для удосконалення.
Діагностика
та оцифрування

Отримайте чітке уявлення про вашу ефективність у порівнянні з іншими компаніями за допомогою нашої методології, що базується на чітких фактах.

Вибір пріоритетів
і цілей

Визначте способи поліпшення ситуації і встановіть чіткі цілі, щоб відповідати вимогам ринку або перевершити конкурентів.

Моніторинг
і контроль

Виміряйте свій прогрес і адаптуйте свій підхід на основі останніх показників ефективності.

/ 03
Порівняльний
аналіз

Дослідження проводиться в динаміці з 2018 року по 7 культурах в 9 макрорегіонах по 4 напрямках

01

Aгроефективність

Оцінка праці польових сил компанії, ефективності продажів, можливості скорочення витрат і оптимізації:

  • Структура посівів
  • Рентабельність виробництва
  • EBITDA (по всіх культурах)
  • Факторний аналіз відхилень EBITDA
  • Врожайність залікова
  • Ціна реалізації
  • Собівартість
  • Структура витрат
~ 80 показників
02

Персонал

Поглиблена діагностика чисельності, навантаження, демографії та компенсації різних категорій персоналу:

  • Кількість персоналу
  • Вікова структура персоналу
  • Дохід персоналу на місяць
  • Частка пайовиків серед робітників
  • Навантаження га на 1 особу до місячного доходу
~ 40 показників
03

Техніка

Оцінка обладнання компанії, витрат на ремонт, вікової структури парку та інвестиційної стратегії по різних категоріях техніки:

  • Кількість техніки на 10000 га (за типами)
  • Показники за типами
  • Інвестиції
  • Вікова структура парку
  • Частка орендованої техніки
  • Витрати на ремонт
~ 80 показників
04

Точне землеробство

Оцінка ступеня інтеграції інноваційних рішень компанії у стрімко мінливому середовищі:

  • Оснащення техніки інноваційними технологіями
  • Впровадження інноваційних технологій на полях
  • Використання узагальнених інноваційних технологій
~ 40 показників
/ 04
Присутність
в регіонах

Захід

Центр

Північний Схід

Центральний Захід

Південь

Схід

Північний Захід

Центральний Схід

Луцьк Львiв Тернопiль Хмельницький Кропивницький Днiпро Донецьк Миколаїв Київ Суми Харкiв Запорiжжя Херсон Одеса Чернiвцi Вiнниця Iвано-Франкiвськ
/ 05
Відгуки
клієнтів

Провідні компанії використовують результати порівняльного аналізу Agrohub як каталізатор змін.

Ми допомагаємо встановити індивідуальні цілі та оптимізувати стратегію. Наші рекомендації, що базуються на перевірених практиках, пришвидшують зміни та знижують ризики.

Результати бенчмарк-аналізу були надзвичайно важливі і на рівні польових компаній, і на глобальному рівні холдингу. Бенчмаркінг — ефективний спосіб обміну досвідом серед українських виробників зернових культур, що сприяє ефективності усього сектору.

blog
Майкл Бертрам
Голова представництва
NCH в Україні

Команді Agrohub вдалося провести складний тип бенчмаркінгу — зіставлення виробничих показників окремих українських агрокомпаній, а не просто середньоринкових даних. В Україні це робити вдвічі важче, ніж на розвинених ринках, тому що більшість компаній не готові розкривати свої внутрішні дані. Agrohub зробив велику роботу зі збору даних, був проведений дуже детальний аналіз і глибоке дослідження процесів, що забезпечило ґрунтовний та всебічний результат.

Дивитися відео-відгук

«Використання цього шматочка ролика шляхом вирізання погоджено з каналом “Бегущий банкир” При використанні шматочка з цього відео обов’язково вказати посилання на оригінальне повне відео та на канал “Бегущий банкир” —
https://www.youtube.com/channel/UCqVKtuYmKkVPaBeNFWRxlMw

blog
Євген Осипов
СЕО компанії Kernel

Саме бенчмаркінг дозволяє співставити власні показники з показниками інших підприємств і зрозуміти свої сильні сторони і зони розвитку в порівнянні з іншими. Бізнес мислить цифрами, а не інтуїцією, і бенчмаркінг дає вимірювані параметри, які підтверджують або спростовують наше розуміння того, наскільки ефективна компанія, і що їй потрібно покращувати.

blog
Ігор Шилюк
Генеральний директор «Cygnet Agrocompany»

Дуже важливо оперувати чистими та релевантними даними, адже саме від цього залежить і наступний рівень якості рішень. Достатня кількість учасників з відповідним рівнем організаційної та управлінської культури — не менш важливий складник у таких проектах, а відкритість — показник зрілості компаній. Кінцевий продукт, сформований нашими партнерами Agrohub, цілком задовольняє наш запит і не втрачатиме свою актуальність з роками.

blog
Оксана Покотинська
Керівник управління операційної ефективності напрямку рослинництво МХП

Я радий, що український аграрний сектор тепер має доступ до таких ефективних світових практик, як бенчмарк аналіз. Думаю, цей проєкт корисний для кожної компанії в аграрному секторі, незалежно від локації та масштабу. Рекомендую усім приєднатись!

blog
Алекс Ліссітса
Генеральний директор «ІМК»

Щоб розуміти, як правильно і швидко будувати ефективні бізнес-процеси зсередини, сьогодні вже мало просто володіти компетенціями всередині однієї компанії. Потрібно постійно рівнятися на кращі практики у секторі і передовий світовий досвід, і ми прекрасно це розуміємо. Важливість проекту Agrohub BM обумовлена також його своєчасністю, адже ми бачимо, як змінюється український аграрний сектор, та які нові виклики ці зміни нам несуть.

blog
Георг фон Нолкен
Генеральный директор «Контінентал Фармерз Груп»

Участь «Астарта Київ» у бенчмаркінгу дала можливість подивитись на діяльність як Холдингу в цілому, так і кожної компанії окремо, у порівнянні з іншими учасниками ринку виробників сільськогосподарської продукції. Бенчмаркінг — це гарний інструмент, який дав нам можливість побачити кращі моменти в роботі конкурентів і напрямки, куди рухатись з метою досягнення кращих результатів.

blog
Валерій Соколенко
Виконавчий директор «Астарта-Київ»

На нашу думку, Agrohub BM корисний як для самих компаній — оскільки дає їм можливість через використання релевантного досвіду інших зміцнити свої сильні сторони і мінімізувати слабкі, так і для галузі в цілому, оскільки, через підвищення організаційних і управлінських стандартів, сприяє підвищенню загальногалузевої ефективності.

blog
Євген Саєнко
Генеральний директор «УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО»

Враження від роботи із командою професіоналів Agrohub склалося виключно позитивне. Участь у проекті дала змогу дещо переосмислити підходи нашого господарства до ведення оперативної аналітики. А система крос перевірок дала змогу виправити декілька технічних помилок та звернути увагу на коректність обрахунків проведених нами. Наступні роки також будемо брати участь у проекті, оскільки бачимо в ньому цінність. Однозначно рекомендуватимемо продукт компанії Агрохаб Бенчмаркінг усім зацікавленим.

blog
Роман та Андрій Горобець
Співвласники СФГ «АСТРА.»
/ 06
Партнери
/ 07
Нашi
контакти
Зв’яжіться з нами через форму
Натискаючи на кнопку, я даю згоду на обробку моїх персональних даних у відповідності з політикою конфіденційності